Machiajul meu de revelion

Acesta a fost machiajul meu pentru seara de revelion:

Pentru ochii mei verzi am ales culorile mov si auriu, care scot in evidenta culoarea irisului. Auriul a fost aplicat pe partea interioara a ochiului iar movul in cea exterioara. Am mai trasat o linie subtire cu negru deasupra genelor, alungind putin ochii, iar la sfarsit – doua straturi de rimel rezistent.

Pentru un efect dramatic, se pot folosi gene false in exteriorul ochilor – sunt preferatele mele pentru un machiaj reusit!

Pentru fata si obraji am folosit putina pudra bronzanta si iluminator pentru o stralucire a fetei.

Rujul l-am ales sa fie in ton cu fardul, o nunta de mov cu sclipici. Este revelionul si ne permitem un machiaj mai indraznet unde punem si ochii si buzele in evidenta.

Comenteaza

