Machiajul zilei – Mireasa Cornelia

Cornelia a dorit un machiaj elegant, finut, in culorile auriu, maro si orange, deoarece si rochia este ivory iar buchetul continea flori albe si portocalii.

Iata ce a iesit:

La ochi am folosit culorile: auriu, maro, alb sidefat, orange pal, contur negru in jurul ochilor, gene false buchetele.

Pentru buze am folosit un ruj rezisent la transfer de culoare orange peste care am aplicat un gloss de culoarea piersicii.

Pentru ten am folosit un fond de ten hidratant, caci avea o piele uscata, iar pe pometi un mix de blush caramiziu si piersica, in ton cu rujul si fardul.

Mi-a promis ca imi va trimite si niste poze cu ea imbracata in mireasa, caci la efectuarea machiajului inca nu era imbracata.

3 păreri la “Machiajul zilei – Mireasa Cornelia

  1. Pingback: Tweets that mention Machiajul zilei – Mireasa Cornelia « Machiaje Oradea -- Topsy.com

Comenteaza

