Machiajul zilei – False impression

Acesta a fost machiajul meu pentru o nunta la care am participat.

La ochi am folosit culorile: auriu in interiorul ochiului, verde pal si violet pe mijlocul ochiului, albastru intens in coltul ochiului, alb sidefat pe arcade. Am conturat ochii cu negru si am aplicat gene false tip banda de genul „cat eye” pentru un efect dramatic.

Pe fata am aplicat fond de ten mat in nuanta tenului,  anticearcan, blush caramiziu + roz.

Pe buze am folosit un ruj nude, deoarece ochii au fost destul de evidentiati.

Efectul dramatic al machiajului este dat mai ales de genele false. Iata mai jos, diferenta dintre ochiul doar machiat si ochiul cu gene false:

Comenteaza

