Machiajul zilei – Silver spark

Iata un alt machiaj de ocazie care l-am avut pentru o nunta saptamana trecuta. Se vede in poze ca am avut o tinuta bazata pe argintiu si negru, iar machiajul de data aceasta l-am avut in aceleasi culori.

La ochi am folosit culorile: argintiu in interiorul si mijlocul ochiului, alb sidefat pe arcade si interior, negru sidefat la exterior. Am conturat ochii cu negru si am aplicat gene false tip banda de genul “cat eye” pentru un efect dramatic.

Pe fata am aplicat fond de ten mat in nuanta tenului,  anticearcan, blush in culoarea piersicii – nuanta calda, caci am folosit destule culori reci pentru ochi.

Pe buze am folosit un ruj tot in culoarea piersicii pentru a se asorta cu fardul de obraz.

Comenteaza

