Machiajul zilei – mireasa Diana

Sambata aceasta am machiat o mireasa foarte draguta, Diana. M-a rugat sa ii fac un machiaj in culorile toamnei. Rochia ei a fost de culoare ivory cu maro, iar in par a avut floarea soarelui.

Astfel am realizat machiajul ochilor cu urmatoarele culori: maro, auriu, galben, teracota. Pe langa machiaj am aplicat gene false pentru o privire mai dramatica.

Pe fata, dupa ce am aplicat fondul de ten, am conturat obrajii cu un blush maroniu-bronzant si teracota + un iluminator pe pometi.

Pentru buze am folosit un ruj rezistent 24h de culoare oranj-aramiu

Astept sa imi trimita cateva poze imbracata in mireasa.

Si iata…

2 păreri la “Machiajul zilei – mireasa Diana

Comenteaza

