Machiajul zilei – Green smoke

Am realizat zilele trecute un machiaj putin mai excentric, exact ca purtatoarea, o fata plina de viata, vesela si nebunatica. Dupa parerea mea, in combinatie cu coafura extrem de reusita, a fost exact ce avea nevoie!

Pentru ochi am folosit un fard mineral negru cu particule sclipitoare de la ArtDeco, in combinatie cu farduri verde si albastru metal, caci dupa descrierea rochiei si a accesoriilor, aceste culori erau cele mai potrivite pentru a nu incarca prea mult imaginea de ansamblu. Am folosit un fard alb sidefat in interiorul ochilor pentru luminozitate, si am conturat intens ochii cu negru.

Tenul fiind destul de deschis la culoare, l-am uniformizat cu un fond de ten deschis rezistent, si am aplicat un blush subtil piersica sidefata. Sub ochi corector pentru cearcane si pudra fixatoare.

Pe buze am aplicat un gloss nude mat lucios, deoarece ochii au fost indeajuns evidentiati.

Comenteaza

