Inspired by.. Rihanna

Un articol nou numit: Inspired by.. (Inspirat de..)

Azi am creat machiajul Rihannei din videoclipul Whos that chick. Nu sunt la fel de creola ca si ea, dar sper ca veti trece cu vederea peste asta🙂

La ochi am folosit un fard de ochi aplicat umed in doua nuante de galben, una mai deschisa in interior si una mai inchisa pe restul pleoapei superioare. Pe pleoapa inferioara in interior galben deschis iar in exterior un verde mar. Sub arcada am combinat nuante de maro, inchis si rosiatic, iar sub sprancene un bej sidefat. Ochii au fost conturai foarte accentuat cu tus negru. Am aplicat gene false tip cat eye pentru evidentierea ochilor.

Pe fata am folosit un fond de ten nuanta pielii, un blush cremos sidefat de culoare roz pe care l-am aplicat pe pometi si tample.

Penru buze am folosit un creion de cotnur si ruj roz bonbon, peste care am aplicat gloss roz foarte stralucitor.


Comenteaza

