Machiajul zilei – Smokey Lashes

Dragele mele,

Duminica trecuta am avut botezul fiului meu Victor. Cele care aveti deja copii, mai ales copii mici stiti cat timp are o mama pentru ea insasi… cam egal cu zero😦 Totusi am reusit intre o alaptare, facutul bagajului si imbracat, sa imi ondulez putin parul si sa imi fac un machiaj smokey eyes cu gene false, pentru marele eveniment. Eu zic, ca pe cat de putin timp am avut la dispozitie (20 minute), a iesit chiar bine🙂

Pentru ochi am folosit un fard maron inchis spre negru de la Alix Avien (foarte multumita!), in combinatie cu farduri de culoare gri si bej din paleta mea de 120 de culori. Am folosit un fard alb sidefat in interiorul ochilor si pe arcada pentru luminozitate, si am conturat intens ochii cu dermatograf negru. Efectul dramatic este dat de genele false tip banda.

Tenul meu momentan fiind destul de deschis la culoare, l-am uniformizat cu un fond de ten deschis rezistent, si am aplicat un blush teracota ilumintator sisidefat. Sub ochi corector pentru cearcane si pudra fixatoare.

Pe buze am aplicat un ruj rezistent 12 ore roz mat si un luciu deasupra.

Comenteaza

