Machiajul zilei – Peacock

Si uite in sfarsit am ajuns sa fac un machiaj pentru blog..cu greu.. dar am reusit, si sper ca voi putea face macar unul pe saptamana🙂

Azi am vrut sa fiu o mamica trendy si sa ma asortez cu fiul meu Victor, el purtand o bluzica mov, am inceput sa imi fac un  machiaj bazat pe mov, albastru si roz. Iata ce a iesit🙂

La ochi am inceput cu un primer ca sa se aseze bine fardul si sa ramana timp indeungat. Pe pleoapa superioara pe mijloc am folosit un albastru cu tenta de verde sidefat, in coltul exterior negru sidefat, in coltul interior un roz deschis, iar la pliul ochiului un mov sidefat. Ochii au fost conturati foarte accentuat cu negru. Peste fardul albastru am aplicat putin sclipici albastru inchis, apoi am rimelat genele.

Pe fata am folosit un fond de ten nuanta pielii, un blush de culoare roz pe care l-am aplicat pe pometi si tample.

Penru buze am folosit un creion de contur si ruj roz, peste care am aplicat gloss roz foarte stralucitor.

Cum vi se pare?

Comenteaza

