Produse folosite – review

Intr-un final mi-au sosit cateva produse comandate. O parte din ele de la Farmasi – o firma care mie personal imi place la nebunie, preturi mici, calitate exceptionala – iar o alta parte de la ELF si Sephora.

De la Farmasi mi-am comandat 3 rujuri lichide, un blush, un creion dermatograf si un tus mov cu sclipici. Asta fiind prima mea comanda la ei, am vrut sa testez fiecare produs, si am ramas placut surprinsa de inalta lor calitate, rujurile sunt foarte pigmentate si tin foarte mult pe buze, blushul e nuanta 5- ceva intre nude si piersica, foarte finut, dermatograful e bun si tusul mov, arata excelet peste un fard maroniu.

De la ELF am luat Eye Primer And Liner Sealer – deci un primer pt ochi si cealalta parte face din orice fard un tus rezistent🙂, un pumpling lip glaze (gloss cu efect de marire a buzelor) – si am mai luat de la Sephora un rimel albastru, de care hmmm nu-s prea incantata in final.

Iata si cateva poze:

4 păreri la “Produse folosite – review

  1. Si eu sunt mare fana produse Farmasi. Stiu ca intr-o perioada se vindeau in Crisul insa acum, de ceva timp nu am mai gasit.
    Imi place blogul tau, te urmaresc cu drag.

    • Mai gasesti la drogheria Mimoza de pe Alecsandri.
      Ma bucur ca iti place blogul meu🙂 din pacate nu prea am timp pentru a scrie mai mult.
      Pupici!

Comenteaza

