Giveaway!

Laura’s corner lanseaza un nou giveaway. Iata-l!

LAURA’S SIGMA F80 GIVEAWAY

Buna dragele mele.Am revenit!Si cum sunt extrem de bucuroasa(norii negri au trecut aproape in totalitate) m-am gandit sa dau startul unui nou giveaway.Dupa cum v-am mai spus,am trimis din nou mail celor de la Sigma si mi-au trimis si mie pensula F80 ,de care sunt super incantata.Deci ,pana sa am pensula asta nu stiam ce inseamna sa ai o pensula buna pentru fondul de ten.Este absolut perfecta , asa ca va ofer si voua sansa sa o castigati.
Am sa VA ROG de la inceput sa nu imi lasati comentarii la aceasta postare decat daca doriti sa va inscrieti , nu vreau sa se intample  ca data trecuta cand m-am incurcat in comentarii.Asta ca iata regulile:
1.Sa ma urmariti prin GFC- obligatoriu-1 entry
2.Sa dati LIKE paginii de Facebook a blogului(in partea dreapta sus)-Obligatoriu- 1 entry
3.Sa postati pe blogul vostru sau pe Facebook despre acest giveaway cu poza si link activ catre blogul meu.-optional-1 entry
4.Sa postati in sidebar poza acestui giveaway cu link activ catre blog-optional- 1 entry
Mentionati la inceputul comentariului < PARTICIP> sau ceva de genul ca sa-mi dau seama daca vreti intr-adevar sa participati .
 THIS GIVEAWAY  IS OPEN INTERNATIONALLY !!

 DEADLINE: 1 JULY 2011

Comenteaza

