NYX review

Mi-am cumparat de pe situl Makeup Shop Romania cateva produse NYX, deoarece  doar cuvinte de lauda am auzit despre produsele lor. La momentul respectiv aveau 30% reducere la toate produsele si livrare gratuita..cum sa nu comanzi atunci?!?🙂

Am comandat:

Un fard de ochi NYX – nuanta antracit

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sclipici auriu – NYX glitter on the go

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Creion dublu negru si roz deschis – NYX double sided eyeliner & shadow

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ruj NYX cu gloss – nuanta hazelnut

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sunt extrem de incantata si multumita de ce am comandat.

Fardul de ochi e foarte pigmentat si se aplica foarte usor, se blenduieste usor, si rezista mult pe ochi.

Rujul e cremos si tine surprinzator de mult pe buze, tinand cont ca nu e ruj rezistent la transfer.

De creionul dublu nu sunt asa de incantata, culoarea neagra nu e chiar neagra, e cremoasa ce-i drept, se ia usor, nu e foarte rezistent pe ochi. Nu se poate folosi ca baza, in schimb culoarea roz e destul de draguta, lucioasa, dar la fel – nu rezista mult.

Sclipiciul auriu nu am apucat sa-l testez cum trebuie, deoarece am nevoie de adezivul pentru sclipici, care mi s-a terminat, dar am o presimtire buna in legatura cu acesta🙂

Nota mea per ansamblu pentru produsele NYX comandate este 8/10.

O părere la “NYX review

  1. Pingback: Haul/Review de aprilie: Nyx, Forever Lash, etc. « Machiaj Oradea

Comenteaza

