Haul – Produse noi

Am comandat nu demult cateceva de la ELF, sunt cateva produse de-ale lor care imi plac foarte mult, dar sunt si multe care nu le-am incercat inca. Azi mi-am mai facut o comanda la ei, am comandat un bronzer, pudra HD si gene false naturale si dramatice. Abia astept sa ajunga

Data trecuta mi-am comandat pensula stipple din gama Studio, ruj mineral nuanta cool coral si gel-crema negru pentru ochi. Iata:

1. Pensula Stipple.. nu e ce mi-am inchipuit, probabil va trebui sa incerc o alta firma. Cu toate ca, e cea mai buna metoda de aplicare a fondului de ten, pe care am incercat-o pana acum. Avantajul e ca foloseste foarte putin produs, netezeste fata, ii lasa un aspect frumos finisat, dar atentie pentru persoanele cu ten uscat, caci miscarile circulare cu care se aplica FDT, va exfolia fata!!

Descirerea lor oficiala este:

Perii stratificati creaza un look soft si lejer, perfecta pentru aplicarea fondului de ten sau pentru a adauga culoare pometilor si a-i evidentia. Utilizati aceasta pensula cu orice produs de fata, lichid sau pudra, ca de exemplu fond de ten, blush sau bronzer.

2. Rujul este din gama Mineral makeup, nuanta Cool Coral. Mai nou imi place la nebunie culoarea coral, fie el la ruj, blush, haine, etc. Nu am nimerit foarte bine nuanta, pentru ca nu seamana cu ce e pe site, dar e OK. Am crezut ca va fi mai mat, dar e lucios..daca va place… Eu cautam mat. Un mare plus e ca rujul e 100% mineral, fara parabeni, cel putin asa spun ei:

Acum poti sa-ti hidratezi buzele si sa ai o nuanta care se va pastra timp indelungat! Acest amestec de uleiuri exotice, ceara naturala, vitamine si extracte de plante creaza formula perfecta de hidratare. Rujul de buze are si nuante frumoase, se aplica usor pe buze si se pastreaza timp indelungat. Buzele se pastreaza perfect hidratate si moi pe tot parcursul zilei. Toate produsele cosmetice din aceasta gama sunt 100% mineral, fara parabeni, conservanti sau coloranti chimici.

3. Tus de ochi crema – mai incantata nici nu pot fi!!! Extraordinar tusul asta. Il  iubesc!! E negru intens, se intinde bine, se usuca rapid si e foarte super extrem de rezistent. In ultima poza veti vedea ce a ramas din tus dupa ce m-am spalat cu sapun si m-am sters bine cu prosopul. Inca e acolo😀 Daca nu aveti pensula cu care sa il aplicati, nicio problema, vine cu o mini pensula oblica. Descirerea lor:

Creaza linii fine, definite si precise. Nu se intinde, nu curge si rezista in contact cu apa, se pastreaza timp indelungat chiar si in contact cu transpiratia, lacrimile si ploaia!

Cam atat despre cumparaturile astea.

In curand PRIMUL MEU GIVEAWAY!!!!

4 păreri la “Haul – Produse noi

  1. Pingback: Haul/Review: ELF, ASTOR, RIMMEL si altele :) « Machiaj Oradea

Comenteaza

