Machiajul zilei pink & purple

Buna fetelor,

Weekendul trecut am facut un machiaj de ocazie pentru o clienta foarte draguta, Ioana, care nu este la primul ei machiaj la mine.

Machiajul a fost facut in culorile: roz, mov, vanilie, negru. Iata ce a iesit:

Această prezentare necesită JavaScript.

La ochi am folosit roz pe centrul pleoapei, vanilie la coltul intern, negru la cel extern, iar pe pliul ochiului doua nuante de mov. Pe pleoapa inferioara am folosit vanilie si mov, iar in jurul ochilor am folosit tus negru.

Pe fata am folosit fond de ten+pudra, pe pometi un blush trandafiriu si iluminator.

Pe buze am folosit un ruj mov cu particule tralucitoare.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pe curand!

Laura

O părere la “Machiajul zilei pink & purple

Comenteaza

