Castigatoarea primului meu giveaway!

Am fost destul de dezamagita de seriozitatea inscrierilor, majoritatea participantelor nu au indeplinit nici macar conditiile obligatorii care erau doar un like, share si o abonare… pentru un premiu dragut, chiar nu am cerut foarte mult.

Oricum, fericita castigatoare a primului meu giveaway este: DIAMOND DUST, care a avut trei sanse la castig, caci pe langa conditiile obligatorii a mai dat share pe twitter si pe blog.

Astept numele si adresa ta in 48 de ore casa iti trimit premiul.

 

 

 

 

 

 

 

Felicitari!

16 păreri la “Castigatoarea primului meu giveaway!

    • da, a zis ca se poate sa se fi pierdut, dar sa mai asteptsm poate apare. Asa rau imi pare😦
      Daca nu ajunge, o sa iti trimit altceva..dar mai asteptam putin😦

      • ufff…ce posta avem….Eu o sa te anunt daca vine, in caz ca il primesti retur, sa-mi spui.
        Sper sa ajunga la una dintre noi pana la urma…

      • A, si inca ceva, acum am realizat. Nu imi trimite nimic daca nu ajunge coletul, la urma urmei nu este vina ta ci a postei, eu am participat pentru premiu in sine(pentru glosul farmasi in special:”> ).

Comenteaza

