Mic haul – Moschino, Flormar, S-he, Alix Avien

Buna fetelor,

De cand a trecut ziua mea, am tot vrut sa impartasesc cu voi despre cadoul superb pe care l-am primit si niste produse de makeup care le-am cumparat recent.

1. Cadoul a fost un set superb Moschino, care pe langa ca are un ambalaj minunat contine si patru produse divine: un parfum, un gel de corp cu sclipici, un gel de dus si o crema de corp, toate avand un miros floral, fructat. Oficial:

The notes feature tangerine blossom, wormwood, sea salt, hibiscus, cattleya orchid, waterlily, amber, cedar and white musk refreshed with red currant and green violet leaves in charge of this mischievous elegant edition spiced with cardamom. A heart of this fragrance blooms with innocent white lily of the valley and intoxicating jasmine with a hint of bitter almond. A base intertwines heliotrope, benzoin and sensual musk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Iata si machiajele cumparate: un  fard de ochi vanilie usor sidefat de la Alix Avien, un ruj coral-portocaliu (502) Flormar si un ruj mov🙂 S-he (326).

 

 

Nu mi-am luat multe produse in ultima vreme, am destule si nu vreau sa expire, folosesc ce am, mai fac cate un blog sale sau le dau cadou, si doar apoi o sa mai cumpar altele🙂

V-am pupat,

Laura

Comenteaza

