Machiajul zilei – Movauriu :)

Buna fetelor!

Am participat saptamana trecuta la banchetul de absolvire a facultatii de medicina a unui bun prieten, si m-am gandit sa fac un nou fel de articol, cum n-am mai facut pana acum – machiaj pas cu pas, caci multe dintre cititoare mi-au cerut asta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pasul 1 – Dupa ce am aplicat primer, anticearcan si fond de ten, pe pleoapa de sus am aplicat o baza neagra cu un creion jumbo negru de la Nyx.

Pasul 2 – baza de creion am intins-o cu o pensula pe toata pleoapa de sus, pana la pliul ochiului

Pasul 3 – am aplicat un fard mov inchis foarte sidefat (Victoria’s Secret) peste baza neagra

Pasul 4 – am aplicat acelasi fard mov sub linia genelor de jos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pasul 5 – in pliul ochiului am aplicat fard auriu (Caprice)

Pasul 6 – sub sprancene am aplicat fard vanilie (trusa 120 culori)

Pasul 7 – am tras o linie neagra cu tus crema de la ELF

Pasul 8 – am conturat cu fard maro sprancenele

 

 

 

Pentru conturarea sprancenelor puteti folosi orice fard de ochi negru/maro, dar exista si produse speciale pentru sprancene.

In poza cu nr. 10 se vede clar diferenta intre sprancenele conturate si cele “naturale”. Din pacate eu am niste sprancene cu fire foarte rare, si spatii intre ele, deci am nevoie de asta pentru umplerea golurilor.

 

 

 

 

 

 

La final am pus genele false (poza nr. 11). Si in poza nr. 12 se vede foarte bine diferenta  intre ochiul cu gene false si cele fara. Eu sunt PRO gene false, parerea mea e ca pentru un machiaj reusit si ochi mari si frumosi e nevoie de gene.

Am terminat cu blush, pudra HD de la ELF si ruj mov sclipior pe buze.

Produsele folosite au fost:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iata si rezultatul final. Din nou, imi pare rau pentru calitatea pozelor, ele sunt needitate, si sunt facute cu un aparat obisnuit. Sper totusi ca au surprins putin din aspectul machiajului.

 

 

 

Astept parerile, criticile, aprecierile sau intrebarile voastre.

 

Laura

Comenteaza

