Haul / review / swatch – Sleek, Farmasi, Eponge!

Buna fetelor,

de azi am intrat in randul persoanelor care detin o paleta Sleek, editia limitata – Me, myself & eye i-Divine, comandata de pe site-ul Cosmetic Style.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Paleta contine 12 nuante fard pleoape in nuante diferite si foarte pigmentate, mate si sidefate si cu un aplicator cu 2 capete cu buretel, ambalate intr-o carcasa neagra.

Fardurile sunt foarte frumoase, rezistente pe piele, in urmatoarele nuante, de sus in jos si dinspre stanga spre dreapta: Barry White, Black box, Salt’n’Peppermint, Simply Red, Pink Beret, Primal Green, Fade to grey, Blue Monday, Supernova, Chris de Burgundy, Liliac Allen, Golden Silvers.

De cateva zile s-a deschis Oradea Shopping City (YAY!!!!) si am gasit acolo standul Farmasi (in sfarsit!). M-am bucurat foarte mult, deoarece am putut testa toate nuantele de farduri, blushuri, creioane, glossuri, iar pana acum la comanda de pe siteul lor nu am putut vedea bine nunatele, texturile, etc. Astfel mi-am luat un blush mult dorit, in nuanta de piersica, putin sidefata. Iata swatch-urile:


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Adevarul e ca imi plac foarte mult blushurile de la Farmasi, la fel ca si glossurile lor, dar acelea le voi cumpara data urmatoare cand merg.

Tot din Mall mi-am luat un accesoriu,  nu de makeup, ci de beauty🙂 de la Eponge, un colier voluminos, foarte de efect, pentru o tinuta mai eleganta, din margele lucioase gri inchis, legate pe doua bentite negre. Iata:

 

 

 

 

 

 

 

In zilele urmatoare voi face si un machiaj doar cu paleta Sleek, so..stay tuned!🙂

Voi ce ati mai cuparat in ultima vreme?

4 păreri la “Haul / review / swatch – Sleek, Farmasi, Eponge!

    • nu le stiu dupa numar…eu am doua nuante de la Farmasi
      01 – piersica putin sidefat (in engleza e shimmery)
      05 – trandafiriu mat
      Dacaesti din Oradea, poti merge in Mall sa le testezi la ei la stand

Comenteaza

