Machiajul zilei – Golden Sleek

Buna fetelor!

Am promis saptamana trecuta ca voi face un machiaj cu paleta Sleek – Me, Myself and Eye, care am cumparat-o de cateva zile.

Pentru ochi am folosit exclusiv paleta Sleek, culorile Barry White, Primal Green, Golden Silvers, Blue Monday, cum se poate vedea in poza de mai jos si de asemenea gene false (big fan of those!), individuale de aceasta data:

Pentru fata am folosit primer Prime Time Oil Control de la bareMinerals, apoi am aplicat fondul de ten La Prairie Skin Caviar Foundation. Am aplicat apoi blushul de la Farmasi cumparat si el recent, nuanta de piersica – 01, iar cand a fost totul gata, pudra HD de la E.l.f.

Pentru buze am folosit un gloss tot piersica (da! sunt adepta acelorasi nuante pentru blush si ruj).

Este un machiaj relativ simplu de realizat, necesita putina indemanare si produse de calitate.

Astept parerile, criticile, aprecierile sau intrebarile voastre.

Laura

2 păreri la “Machiajul zilei – Golden Sleek

Comenteaza

