Ojele crackle

Buna fetelor,

sunt sigura ca multe dintre voi ati auzit de ojele crackle, oje crapacioase, eu de ieri sunt posesoare a uneia. Primele de care am auzit si vazut au fost cele de la OPI si China Glaze, dar eu am descoperit de curand cele „ieftine” din piata, care fac exact acelasi lucru ca si cele la 50-60 lei.

Mi-am cumparat din piata o oja crapacioasa cu 14 lei, culoare neagra, caci m-am gandit ca o pot folosi mai bine decat daca ar fi verde…mda..nu sunt foarte non-conformista🙂

Se foloseste astfel: te dai cu lac (oja) pe unghii, in doua straturi subtiri (eticheta zice un strat, dar credeti-ma e mai bine in doua), lasi sa se usuce foarte bine, dupa care te dai cu un strat subtire de oja crapacioasa si lasi se se usuce si sa-si faca treaba. In  2-3 minute oja crapa in diverse modele, si se poate aplica un strat de lac incolor pentru protejare. Atat!

Mi-a placut atat de mult aceasta oja, ca voi mai merge sa imi cumpar, de data asta o nuanta aurie, alba si una galbena🙂

In pozele de mai jos am folosit o baza roz-piersica peste care am aplicat oja crapacioasa neagra de la ceva firma oarecare, no-name, dar foarte rezistenta (m-am si mirat!).

Ce ziceti de aceste oje? Va plac? Le-ati incerca?

Astept parerile si sugestiile voastre!

XOXO

Laura

2 păreri la “Ojele crackle

  1. iubita,eu am cumparat de vreo trei luni trei nuantze de lac din asta ‘crapacios’ dar nu prea a avut trecere la clientele mele,desi la prezentarea lor am crezut ca v-or face furori!

Comenteaza

