Review Farmasi

Buna fetelor,

Am primit de curand pentru testare, concursuri si giveaway-uri niste portfarduri cu produse Farmasi si as dori sa le multumesc si pe aceasta cale.

Am testat produsele trimise si ca de obicei sunt foarte multumita de ele, mai ales de fondul de ten, care imi place foarte mult, deoarece hidrateaza pielea foarte bine si nuanta SAND pe care am primit-o, mi se potriveste perfect tenului.

Aceste portfarduri contin urmatoarele produse:

– un catalog produse Farmasi


– o oja Farmasi


– creion ochi Farmasi


– un tester fond de ten Farmasi High Performance


– un tester Vitalizing Hair Care Cream


– 5 servetele: antibacterian, intim, de indepartare a machiajului si de indepartare a ojei, una cu si una fara acetona (care l-am folosit sa indepartez lacurile incercate).

Nu uiati ca puteti castiga 3 truse de la Farmasi la concursul de AICI, iar pentru giveaway, stay tuned!

Laura

Comenteaza

