Review VICHY Lift Active Flexilift Teint

La un giveaway organizat de Afrodita  am avut norocul sa castig un fond de ten de la Vichy. De mult timp mi-am propus sa cumpar pentru uzul meu personal acest fond de ten, doar ca tot timpul apar alte prioritati, asa ca am fost mai mult decat extaziata de acest castig!🙂

Inainte de review-ul meu, as dori sa va spun cateva cuvinte despre DERMATOCOSMETICE (din aceasta categorie facand parte si acest fond de ten). Produsele dermatocosmetice au in spate expertize medicale si pot fi folosite si de persoanele cu ten sensibil, alergic la diferite componente din produsele pentru machiaj, dermatocosmeticele fiind acestora recomandate:

  • pentru ca sunt adecvate pentru tenul sensibil
  • pentru ca reuseste sa calmeze pielea iritata
  • pentru ca nu usuca pielea
  • pentru ca are si rolul de a trata pielea, nu doar de a o colora
  • pentru ca este hipoalergenic
  • pentru ca are apa termala
  • pentru ca protejeaza pielea cu adevarat
  • pentru ca nu contine parabeni
  • pentru ca are factor de protectie solara
  • contin pigmenti puri 100% minerali

Descrierea oficiala

Fondul de ten Vichy LiftActiv Flexilift Teint are un efect de lifting si luminozitate imediata. Rezultat: Ridurile sunt ca si netezie intr-o luna. Tenul este uniformizat si luminos, cu un aspect odihnit. Isi pastreaza aspectul radiant pe tot parcursul zilei.

VICHY Lift Active Flexilift Teint:

  • anti-rid,
  • cu efect de lifting
  • luminozitate imediata
  • SPF 20
  • cu apa termalaVichy
  • 30 ml
  • nuanta – claire nude 25
  • promite riduri mai estompate dupa 1 luna de folosire a produsului

Iata cum arata pe tenul meu, care pe langa ca este unul gras, este iritabil si alergic, avand si pete de roseata pe alocuri (poza nr. 1)

Acest fond de ten este unul usor, destul de lichid, deci poate fi “buildable”, se intinde foarte bine pe piele si are un miros subtil, fresh, foarte placut. Acoperirea este.. catre medie (poza nr. 2)

Deoarece tenul meu este unul gras, dupa aplicarea fondului de ten, a fost nevoie sa aplic si o pudra peste, deoarece intr-adevar da tenului o luminozitate, dar mie mi se pare ca totusi tenul meu luceste si aplic pudra obligatoriu.  Se poate ca exista persoane carora le place sa le straluceasca pielea, insa eu sunt adepta tenului mat. (poza nr. 3)

In poza nr 4 este machiajul final, unde peste fondul de ten a fost aplicata pudra translucida HD si blushul.

Fondul de ten tine ore in sir pe fata, si am avut chiar senzatia la un moment dat ca imi “usca” putin pielea (chiar m-am bucurat) si simteam ca se trage un pic – probabil acela a fost efectul anti-rid (mini face lift🙂 ). Am purtat machiajul timp de 10 ore, si nu a avut nevoie de retus, arata exact cand l-am aplicat.

Sper ca acest review a folosit multor persoane cu aceleasi probleme pe care le am si eu.

Pe curand,

Laura

3 păreri la “Review VICHY Lift Active Flexilift Teint

  1. Pingback: Din cabinetul dermatologului: sfaturi, noua rutina de ingrijire, reviews | Iulia Moldovan

  2. Pingback: Favoritele lunii IUNIE | Machiaj Oradea

  3. Pingback: Normaderm si tenul cu probleme « Machiaj Oradea

Comenteaza

