Machiajul zilei – Multicolor

Buna fetelor!

Cu ocazia implinirii a un anisor al puiutului  meu, m-am decis sa imi fac un machiaj mai special, foarte colorat si vesel – unul multicolor🙂

Iata ce a iesit :

 

Pentru ochi am folosit paleta de 120 de culori, urmatoarele culori:

 

 

Pentru machiajul ochilor am folosit culorile galben, portocaliu, rosu, mov, albastru deschis, verde si albastru inchis, dupa modelul de mai jos. Pleoapa superioara am trasat-o cu tus gel de la ELF si am plica apoi gene false tip banda.

 

Pentru fata am folosit primer Prime Time Oil Control de la bareMinerals si fondul de ten Vichy Lift Active Flexilift Teint. Am aplicat apoi o pudra HD de la ELF si blushul Farmasi nuanta de piersica – 01.

 

Pentru buze am folosit un ruj coral intens/portocaliu.

 

Astept parerile, criticile, aprecierile sau intrebarile voastre.

Laura

2 păreri la “Machiajul zilei – Multicolor

Comenteaza

