Machiajul zilei – Naturel

Buna fetelor!

Asa cum fac de fiecare data la cumpararea unei noi paletute, voi face si de aceasta data un machiaj cu paleta Sleek, acum cu – Au Naturel, care am cumparat-o de cateva zile, de pe site-ul Mya Shop.

Am avut o poza de inspiratie, pe Blair din serialul Gossip Girl, pe care o ador!

Nu am respectat pe deplin machiajul ei, dar mi-a fost de inspiratie. Iata:

Pentru ochi am folosit exclusiv paleta Sleek Au Naturel, culorile Nougat, Toast, Taupe, Bark, fara gene false de aceasta data, cum se poate vedea in poza de mai jos. Am mai adaugat fata de poza de inspiratie un contur negru ochilor, caci pentru mine e obligatoriu😀

Pentru fata am folosit primer Prime Time Oil Control de la bareMinerals si fondul de ten Vichy Lift Active Flexilift Teint. Am conturat fata si am aplicat blushul Farmasi nuanta de piersica – 01, dupa care am aplicat o pudra HD de la ELF.

Pentru buze am folosit un gloss trandafiriu

Este un machiaj de zi nude, natural, simplu, in culori gri/maronii, usor de realizat chiar si pentru incepatori.

Nu uitati:

– castigati un machiaj de revelion: http://www.facebook.com/MachiajeOradea/posts/280411992005099
– concurs machiaj: http://www.facebook.com/notes/machiaj-oradea/concurs-machiaj-oradea-feat-farmasi/10150417550722138
– promotie machiaj de sarbatori: http://www.facebook.com/MachiajeOradea/posts/10150454652677138

Astept parerile, criticile, aprecierile sau intrebarile voastre.

Pupici,

Laura

4 păreri la “Machiajul zilei – Naturel

    • da, pentru tenul meu gras, lucios si pori dilatati, acel primer pentru fata, e bestial, reuseste sa stopeze sebumul timp de cateva ore bune. Eu l-am luat de pe lookfantastic.com..si a costat in jur de 70 lei.

Comenteaza

