Haul de decembrie

Buna fetelor,

Cu ocazia sarbatorilor de sfarsit de an, m-am cadorisit cu o multime de produse de infrumusetare – creme de toate felurile, machiaje, etc.

1. De la Farmasi, mi-am cumparat doua rujuri, de culori destul de asemanatoare, totusi foarte diferite, unul coral, altul coral spre roz, ambele mate, super faine!

2. Paleta corectoare cu 15 nuante de la Farulein38. Voi reveni dupa sarbatori cu un full review si swatchuri.

3. Crema anticelulitica Revicel cu ardei iute si alge marine, am primit-o spre testare de la firma Nature4Life, de asemenea voi face un review dupa 4-5 saptamani de testare, ca sa pot impartasi rezultatele folosirii acestei creme.

4. Crema de maini cu ulei de masline Balea si Crema modelanta pentru abdomen de la Gerovital.

Voi ati incercat din produsele acestea? Ce parere aveti despre ele, sau le-ati incerca?

Maine pasim in noul an si cu aceasta ocazie va doresc un an nou fericit si plin de realizari. Saptamana viitoare veti vedea si machiajul pe care l-am avut de revelion si de asemenea si cele realizate pe clientele mele pentru revelion.

Pupici,

Laura

Comenteaza

