Machiajul meu de craciun 2011

Buna fetelor si la multi ani 2012!

Au trecut foarte repede sarbatorile, sau doar mie mi se pare asa?! ..si nu am mai apucat sa scriu nimic pe blog, nu am mai publicat niciun articol, machiaj, dar voi recupera si voi incepe cu machiajul meu de craciun, continuand candva zilele care urmeaza cu machiajele de revelion pe care le-am facut si un tutorial cu machiajul meu din noaptea dintre ani.

Machiajul acesta mi-a fost inspirat de catre Adyna, pe care cum l-am vazut – m-am si indragostit! Machiajul Adynei este urmatorul:

Iar machiajul meu este acesta..

Eu am folosit mai putin rosu la ochi, deoarece consider ca nu imi sta foarte bine daca am mult rosu in machiaj, in schimb auriul l-am ales mai galbui si in cantitati maaaari🙂

In a treia poza se poate vedea machiajul si intr-o alta lumina, una mai rece..

Pentru ochi si de data aceasta am folosit paleta de 120 culori, culorile auriu deschis si inchis, rosu, negru, vanilie + eyeliner negru + rimel

Pentru fata am folosit primer Prime Time Oil Control de la bareMinerals si fondul de ten Vichy Lift Active Flexilift Teint. Am conturat fata si am aplicat blushul Farmasi nuanta de piersica – 01, dupa care am aplicat o pudra HD de la ELF.

Pentru buze am folosit un ruj rosu de la Nyx.

Sper ca v-a placut acest machiaj. Astept parerile, criticile, aprecierile sau intrebarile voastre.

Pupici,

Laura

2 păreri la “Machiajul meu de craciun 2011

Comenteaza

