Machiaje de revelion

Buna fetelor,

vreau sa va arat in aceasta postare machiajele care le-am facut de revelion clientelor mele:

1. Denisa a avut un machiaj in culorile: somon, negru, bronz, iar pentru buze si pometi o culoare roz-piersica.

2. Deliei, castigatoarea concursului de pe Facebook – „Castiga un machiaj de revelion cu Machiaj Oradea” , i-am facut un machiaj in culorile: auriu, negru, maro, am ascuns bine ceracanele pronuntate si imperfectiunile pielii, iar pentru pometi si buze am folosit nuante de roz.

3. Anca a avut un ten acneic, pe care l-am corectat cu concealerul de la Fraulein38, ochii i-am fardat in culorile: argintiu, mov si negru, iar buzele si pometii au primit o culoare naturala roz-trandafirie.

4. Amy si-a dorit un machiaj cu mult negru, astfel i-am facut un smokey eyes cu negru si argintiu, precum rochia, si am aplicat gene false destul de ramatice. Am ales sa las buzele si pometii intr-o culoare mai naturala, ca sa nu se incarce look-ul.

5. Oly s-a lasat pe mana mea🙂 cunoscandu-i stilul, am stiu ca-i va place un mahiaj sclipitor. I-am facut un machiaj la ochi cu sclipici mov, conturat cu fard argintiu si negru. La fel, buzele si pometii au ramas intr- culoare mai nude.

6. Emmei i-am realizat un machiaj pe baza de rosu, auriu, cupru si negru, i-am aplicat gene false, iar buzele si pometii au avu o culoare caramizie.

7. Dorinei, pentru a se asorta orecum cu rochia leopard-print, i-am realizat un machiaj cu auriu si maro in diferite nuante, ochii fiind conturati cu un tus maro sidefat si am aplicat ulterior gene false. Dat fiind tenul de invidiat, pometii i-am iluminat si i-am conturat, iar buzelor i-am dat o culoare aramie.

8. Laura – Ultimul machiaj realizat a fost al meu,  dupa o zi istovitoare de stat in picioare, cu atat chef cat mi-a mai ramas, am vrut sa am un look stralucitor, si am folosit pentru ochi sclipici auriu, argintiu, farduri in culorile maro si negru, gene false si contur cu tus negru. Pentru pometi si buze am ramas la culori cuminti de piersica.

Sper ca v-au placut machiajele realizate de mine, iar daca aveti intrebari legate de ele, critici sau aprecieri, lasati un comenatriu.

Pupici,

Laura

4 păreri la “Machiaje de revelion

    • Este foarte adevarat ca fiecare persoana e frumoasa in felul ei, machiata sau nemachiata.
      Multumesc Claudia pentru aprecieri! Ma bucura enorm sa aud ca machiajele mele sunt placute.
      Pupici,
      Laura

Comenteaza

