Haul de februarie

Buna fetelor,

Mi-am luat cateceva si luna aceasta si am vrut sa impartatsesc asta cu voi. Majoritatea au fost Farmasi – daca bine stiti ii ador!

Am luat o masca de par vitalizanta cu vitamina E, un gel de par Hard and Wet 200ml (sotul meu e incantat de el), un ruj Lip Maximizer nr. 09 si un creion contur de buze nr. 208. Mai jos sunt niste poze cu swatchuri de ruj si creion si oun mic review al lor.

 

Rujul Farmasi e din gama Lip Maximizer, si dupa cum spune si numele, are un efect de marire a buzelor (cel putin pentru moment), prin efectul mentolat si piscacios al acestuia🙂 Sincer, cand l-am cumparat habar nu am avut ca pisca rujul, m-a cucerit nuanta lui – la prima vedere un plamaniu deschis, mat, dar odata aplicat pe buze devine un plamaniu deschis cu o nuanta rozulie. E foarte faina nuanta si imi place si mai mult ca e mat, plus ca tine foarte bine pe buze.

Creionul contur de buze, tot Farmasi, mi-am luat-o pentru celelalte doua rujuri care le am, in aceesi nuanta – coral/portocaliu, mat de asemenea.

Am mai primit de la buna mea prietena Andreea, un fond de ten L’oreal Infaillible nuanta 300 Ambre (o nuanta mai inchisa, au avand anterior una mai deschisa 125 Naturel Rose), un lac de unghii nude maroniu mat si un fard de ochi crema pastel de la Yves Rocher – nuanta 03 – Aurore Doree (bej auriu) – care se poate folosi ca fard de ochi, ruj sau iluminator (il ador!).

Un mic swatch pentru fondurile de ten L’oreal

si unul pentru fardul crema super-multifunctional🙂

Ultima am lasat master-piece-ul achizitionat, o bratara Eponge, cu multe lanturi, margele si talismane – Doamne de cand cautam una din aceasta!!!

Sper ca v-a placut micul meu haul si review-urile produselor. Nu uitati de giveawayul setului de pensule profesionale aici.

Pe curand!

Pupici,

Laura

2 păreri la “Haul de februarie

Comenteaza

