Experienta mea cu Revicel

Buna fetelor,

Probabil multe dintre voi ati auzit de Revicel, crema anticelulitica cu ardei iute si alge marine, dar daca nu, veti citi cateceva despre ea azi.

Am primit multumita Revicel si Nature 4 Life doua cutii cu crema Revicel, multumesc! M-am bucurat foarte tare, deoarece eram pe punctul de a-mi cumpara o crema anticelulitica, doar ca din vasta gama care exista pe piata, nici nu am stiut de unde sa incep, stiam doar ca doresc sa fie „piscacioasa”, iar cadoul Revicel, a venit la tanc.

Descrierea produsului:

Extractul de ardei iute restabilește circulația sangvină în timp ce extractul de alge marine accelerează procesele naturale de regenerare, redând împreună cu celelalte ingrediente active ale cremei fermitatea și elasticitatea pielii.

Contribuie la:

  • dizolvarea depozitelor de celulita
  • eliminarea vergeturilor
  • diminuarea tesutului adipos subcutanat, redistribuirea armonioasa a adipocitelor, cresterea elasticitatii si fermitatii pielii
  • regenerarea pielii imbatranite si eliminarea depozitelor de toxine
  • hidratarea pielii
  • intarirea tesututilor de concolidare si conjunctive, diminuarea aspectului de coaja de portocala si eliminarea celulitei persistente.

Instructiuni de aplicare:

  • se recomanda aplicarea cremei de doua ori pe zi (dimineata si seara prin miscari circulare), timp de cel putin 4 saptamani
  • se aplica pe picioare, coapse, solduri, abdomen, maini, etc.
  • dupa aplicare zona masata se incalzeste, lasand apoi o senzatie placua de revigorare si revitalizare.

Iata si experienta mea:

Am inceput acum 2 luni sa folosesc crema anticelulitica, 1-2 pe zi, cand nu uitam🙂 si in acelasi timp am inceput sa umblu la sala, deoarece nicio crema anticelulitica sau dieta nu va da rezultate fara sport!

Astfel, in fiecare dimineata, inainte sa plec la sala ma masam cu crema pe portiunile afectate. Citisem de la alte bloggerite ca a fost o senzatie neplacuta, le-a piscat foarte tare pielea, s-a inrosit, s-au spart capilare; vreau sa va spun ca    nici pe departe nu am simtit nici cea mai mica senzatie de arsura, incalzire, de piscare. Nimic..si am fost foarte mirata! M-am uitat pe cutie daca nu cumva era expirata crema, dar nu, era in termen, si totusi pe mine nu m-a piscat. Nu am mai pierdut vremea cu asta, m-am dus la sala. Iar dupa o ora de antrenament, vin acasa si INCEPE! De la apa eliminata prin piele, a inceput sa piste, sa se incalzeasca pielea. A fost o senzatie placuta, nicidecum dureroasa. O alta data cand am mai simtit efectul ardeiului iute, a fost chiar dupa baie, probabil cand porii erau deschisi si ingredientul a putut patrunde bine.

Un minus pentru mine ar fi mirosul, nu este unul placut, nu stiu cu cel sa il aseaman (poate cu cremele bunicii si menta), dar mie nu imi prea place. In schimb designul, cutiuta roz in care vine, sunt foarte dragute.

Nu il recomand persoanelor cu pielea prea sensibila sau cu afectiuni ale pielii, deoarece poate irita. Neaparat dupa folosire se va spala mana din abundenta, ca daca iti ramane pe maini sau unghii, si te stergi la ochi sau alte parti sensibile ale corpului, jumate de ora de va ustura de nu vei sti ce sa faci :))

Rezultatele mele? 

Sincer nicio crema anticelulitica, folosita doar aceasta, nu va da rezultate majore. Trebuie combinate cu sport, masaj, dieta – cate putin din fiecare.

Eu am ramas cu celulita, nu stiu daca chiar asa vizibila (nu am facut poze inainte si dupa), cu cativa mm de grasime mai putine pe burta (asta si din cauza sportului) dar clar cu o piele mult mai fina, neteda si revigorata!

Concluzia finala: recomand aceasta crema, mi-o mai cumpar si o voi folosi in continuare!

2 păreri la “Experienta mea cu Revicel

Comenteaza

