Provocarea mea de weekend!

Vaai feteloooor…

Am sa va pregatesc cea mai tare/funny postare de pana acum!! Exista un nou tag in randul beauty-bloggeritelor din toata lumea – care se lasa machiate de prietenii/sotii lor – si evident il voi incerca si eu :)) So, pe weekend My husband does my makeup!

Am vazut filmulete pe youtube si vreau sa va spun ca in multe cazuri, rezultatul nu e „chiar asa” dezastruos :)) dar cu siguranta e funny as hell!

Deci pe weekend pregatiti-va sa aveti un soc! :)) placut sau nu, nu stiu, vom vedea.

Sa ii spun fiecare machiaj pentru ce este si ce trebuie folosit sau sa il las sa se descurce, voi ce ziceti? Eu cred ca chiar daca nu va fi un tutorial filmat, ci doar poze, ii pun la dispozitie toate machiajele, pensulele si accesoriile mele, sa aiba de unde alege si sa vedem care va fi rezultatul.

Pupici

Laura

Later Update: Am fost machiata!!! Da, de sot :))) Acum editez filmuletul, din pacate nu va avea sonor, nu stiu din ce cauza.. dar asta e. Sper sa va placa!

7 păreri la “Provocarea mea de weekend!

    • Mersi, sunt inca incepatoare cu filmulete pe youtube..dar ma perfectionez! Ma bucur ca ti-a placut si te-a bine-dispus, pacat ca nu a avut sunet…era si mai funny🙂
      Pupici.
      Laura

Comenteaza

