My husband does my makeup!

Buna fetelor,

Asa cum v-am promis, am facut filmuletul unde sotul meu ma machiaza, preluand TAG-ul de la beauty-bloggeritele din strainatate. L-am convins pana la urma, dar cu conditia ca el sa nu apara in el, doar mana :)). Anywho.. e bine si asa, nu?

Am filmat, totul a fost bine, pana nu am revazut filmuletul si.. nu avea sunet😦 Asta e! Acum nu mai am ce sa fac. Am editat filmuletul si i-am pus muzica de fond si niste explicatii cu ce face sotul meu, asa ca aici nu mai are rost sa povestesc detaliat ce a facut, ci mai bine urmariti filmuletul.

Linkul de pe youtube: My husband does my makeup

Eu sper sa va placa, sa va distrati putin si sa nu judecati! Daca va place dati Like si Subscribe pe Youtube si Facebook.

Ca un plus pentru postarea asta e poza de mai jos, fiul meu, care poate imi calca pe urme?!  :) Cine stie..in cativa ani, poate o sa fac un filmulet cu el cum ma machiaza :)))

Pupici,

Laura

2 păreri la “My husband does my makeup!

Comenteaza

