Machiajul zilei – Japanese inspired

Buna fetelor,

Recent am primit un foarte frumos cadou de la Coty  Romania, un parfum Guess de Martisor, cateva produse spre testare (Astor, Rimmel) si cateva pentru giveaway (nu uitati sa va inscrieti). Multumesc mult inca odata! In urmatoarele zile va voi face un swatch si review la toate produsele Astor si Rimmel primite.

Astfel, m-am gandit sa realizez un machiaj cu unele din aceste produse, inspirandu-ma dintr-un blazer de matase cu imprimeuri florale pastelate (flori de cires), care seamana cu un kimono japonez.

 

Iata si pasii si produsele folosite in realizarea machiajului „Japanese inspired”:

Pentru fata am folosit primer Prime time Oil control, fond de ten Vichy, corector Farmasi, pudra translucida HD de la ELF, blush Astor – Skinmatch, nuanta 001-Rosy Pink. Acest fard de obraz l-am folosit ca iluminator (partea poz sidefata din mijloc) si blush pt pometi (prima parte-cea piersica), dar se poate folosi si imbinand toate cele 3 nuante.

Pentru ochi am folosit doua palete Sleek – Au naturel si Me, myself and eye – 8 nuante!! si totusi nu este nici prea colorat, nici incarcat, ci s-au imbinat perfect toate culorile. Am folosit 7 farduri mate si doar unul sidefat, pentru interiorul ochiului. Am conturat ochii cu tus gel ELF negru, iar pentru gene am folosit mascara negru Rimmel London – Extra Wow Lash in 3 straturi.

Pentru buze am folosit glossul Astor Shine Deluxe Pearls, nuanta035-Purple Pearl, care s-a potrivit, ca nunata, perfect cu blushul (caci stiti: potriviti blushul cu rujul!)

Sper ca v-a placut acest machiaj, astept parerile, criticile, aprecierile sau intrebarile voastre.

 

Pupici,

Laura

5 păreri la “Machiajul zilei – Japanese inspired

  1. Pingback: Haul/Review: ELF, ASTOR, RIMMEL si altele :) « Machiaj Oradea

Comenteaza

