Haul/Review: ELF, ASTOR, RIMMEL si altele :)

Buna fetelor,

Asa cum v-am obisnuit si luna acesta va voi scrie despre micile achizitii sau cadouri din domeniul frumusetii/machiajului/modei.

Prima achizitie este de la firma ELF, de la care am cumparat urmatoarele:

  • Eye liner crema – negru – am mai facut review si swatch AICI
  • Defining eye brush – pensula aplicare culoare
  • Bronzing brush – pensula pentru bronzer (dar deoarece e asa subtitica, eu o folosesc pentru contur si highlight)
  • Crema hidratanta colorata cu SPF 20, nuanta Nude – are in compozitie aloe, castravete, vitaminele A, C si E. Are o acoperire mica, dar uniformizeaza destul de bine tenul, il hidrateaza bine si il protejeaza de razele ultraviolete. Cuoarea cu toate ca este „nude”, pentru tenul meu de culoarea „medie/nebronzata” este o tenta prea inchisa. De aceea folosesc deasupra pudra libera HD tot de la ELF, care deschide nuanta exact cat trebuie. Dar pentru tenurile deschise, recomand o nuanta mai deschisa ca si Nude.
  • buretei pentru aplicare fond de ten 8 buc. – isi fac treaba foarte bine, singurul minus din partea mea, este marimea lor, fiind putin mai mici decat bureteii cu care sunt eu obisnuita.

Cea de a doua parte a haul-ului este cadoul din partea firmei Coty Romania (Astor, Rimmel), despre care v-am povestit AICI.

  • Parfumul Guess Seductive I’m Yours este cadou de Matisor de la Coty Romania. Iata descrierea producatorului:

Creat de parfumierul Firmnich, Pierre Negrin, GUESS Seductive I’m Yours este un parfum luxuriant, cu esente orientale, care ispiteste prin contrastul delicios dintre notele florale delicate, moscul elegant si esentele lemnoase.
Parfumul trezeste simturile cu esentele de bujori, deliciosul fruct al pasiunii si atingerile spumoase ale florii Tiare Tahiti. Fermecatoarea Tiare, venerata ca un semn al adevaratei frumuseti, are o aroma exotica ametitoare, care trezeste spiritul si pasiunea femeii GUESS. Esente florale atragatoare de magnolie inflorita, crin alb, orhidee Vanilla, combinate cu nota de baza a parfumului invaluita intr-o profunda, incantatoare si sexy aroma de patchouli, lemn exotic, mosc si vetiver.

  • Rujurile Astor Soft Sensation Vitamine & Collagen au venit in trei nuante: 115 – mov pruna, 500 – roz coral piersica, 110 – roz fucsia pal, toate lucioase, usor sidefate, foarte cremoase, hidratante, care lasa o senzaie de balsam pe buze.
2 swatchuri pe buze:
  • Glossul Astor Shine Deluxe Pearls – nuanta035 – Purple Pearl, promite si se tine de promisiune, ca straluceste si da volum buzelor timp de 6 ore. Este foarte fin acest gloss, nu este lipicios ca cel de la MAC, si are in compozitie, dupa cum se vede si in poze, sclipici fin care da un efect de marire a buzelor.
  • 2 Farduri de ochi Astor Couture – in nuanta 600 Parma (mov deschis) –  nu am avut ocazia sa le testez, deoarece ambele sunt pentru giveaway.
  • Fardul de obraz  Astor – Skinmatch, nuanta 001-Rosy Pink. Acest fard de obraz l-am folosit la ACEST LOOK. Se poate folosi ca iluminator (partea poz sidefata din mijloc) si blush pentru pometi (prima si a treia parte), dar se poate folosi si imbinand toate cele 3 nuante.
  • Mascara negru Rimmel London – Extra Wow Lash l-am folosit tot la acest look. Folosind un sigur strat de mascare pe gene vom avea gene natural evidentiate, dar daca dorim un plus de dramatism ochilor, il vom aplica in 2 sau 3 straturi. Mie peronal nu imi plac mascara-urile cu cap si peri mari, deoarece dupa parerea mea nu se pot manevra prea bine pe gene, astefel acest mascara se numara printre preferatele mele, caci peria medie desparte foarte bine genele si le confera lungime.

Pentru final m-am gandit sa va arat si ce mi-am luat de cele doua vouchere H&M de cate 20 lei (maiou in dungi si ochelari supra-dimensionati), plus un mic bonus de primavara pentru mine🙂 de la Pull&Bear🙂

Voi ati incercat produse de la ELF, Astor sau Rimmel? Care sunt preferatele voastre?

Sper ca v-a placut acest post; astept parerile, criticile, aprecierile sau intrebarile voastre.

Pupici,

Laura

Comenteaza

