Papucii campaniei ZorileStore.ro

Buna fetelor,

Asa cum v-am scris intr-un post anterior, am participat la campania celor de la ZorileStore, unde ei ofereau 400 de perechi de papuci bloggerilor pentru testare!

Ieri am primit si eu perechea mea, aleasa de pe pagina lor – acestia. Credeti-ma pe cuvant, sunt atat de comozi ca abia astept vara sa ii pot purta non-stop!

Sunt Made in Brazil, au un imprimeu floral auriu iar pe curea si talpa este imitat in relief pavajul plajelor Ipanema din Brazilia ceea ce ma face sa astept concediul sa folosesc papuceii pe plaja. Si ca si cum toate aceastea nu ar fi suficiente modelul asigura si un confort maxim prin forma talpi anatomice, fiind creat dupa conceptul “Anatomic in-step” pentru a oferi maximul de stabilitate si confort.

Ceea ce imi place la nebunie este ca papucii sunt confectionati 100% din materiale reciclabile, iar cine ma cunoste, stie ca ecologia e foarte importanta pentru mine si ar trebui sa fie pentru toata lumea!

Sper ca v-a placut scurta mea descriere a papucilor, acestia putand fi comandati de pe site-ul ZorileStore la preturi fooooarte bune, intre 0-25 lei iar transportul e 5 lei cu Cargus.

Pupici,

Laura

O părere la “Papucii campaniei ZorileStore.ro

  1. Pingback: Zorile store face curatenie de primavara | Machiaj Oradea

Comenteaza

