Haul/Review de aprilie: Nyx, Forever Lash, etc.

Buna fetelor,

Luna aprilie a fost mai darnica cu mine, ca de obicei, si sa nu uitam ca inca nu e gata luna🙂 Mi-am luat si am primit cateceva si luna aceasta si am vrut sa impartatsesc asta cu voi. Majoritatea de data aceasta au fost NYX (iubesc aceste produse foarte mult, sunt foarte calitative si acceptabile ca si pret).

Am cumparat produsele NYX: creion retractabil buze nuanta Deep Purple, jumbo eye pencil nuanta 604 Milk, corector Concealer in a Jar nuanta CJ03 Light, fard de ochi argintiu nuanta ES25 Silver, am mai avut nevoie de o pensula pentru pliul ochiului cu varf ascutit, acesta este Coastal Scents BR506. Produse de ingrijire achizitionate au fost: crema exfolianta Bioten cu miere si samburi de caise penru ten normal si mixt, crema de dus Tesori d’Oriente flori de lotus si lapte de acacia, deo Balea cu miros de vanilie, un colier din margele si lanturi de la Eponge, iar de la firma SC Professional Supplier SRL am primit 6 pachete de gene false profesionale si adeziv.

Daca doriti sa achizitionati produse NYX la preturi mici, intrati pe site-ul Cherry Culture.

Niste poze mai amanuntite si swatchuri veti gasi mai jos:

Creionul NYX retractabil buze nuanta Deep Purple are o mina moale care adera foarte usor pe buze si rezista foarte bine. Culoarea este un violet pruna. Se poate comanda AICI.

Jumbo eye pencil nuanta 604 Milk – cred ca toata lumea o cunoaste si nu mai are rost sa fac comentarii inutile.. Se poate comanda de pe net AICI la pretul de 3,5$ in comapratie cu 20 de lei de la noi din tara.

Corector NYX Concealer in a Jar nuanta CJ03 Light – nuanta pielii, are o acoperire destul de buna, si e recomandata pentru mascarea micilor imperfectiuni. Se poate cmanda AICI.

Fard de ochi NYX argintiu nuanta ES25 Silver – am mai facut un review unui fard NYX aici, si raman la aceeasi parere ca sunt foarte bune, foarte pigmentate si adera pe pleoapa bine si fara primer. Se poate comanda AICI.

Pensula Coastal Scents este prima mea pensula de la aceasta firma, inca nu am folosit-o, deci nu ma pot pronunta, dar ca prima impresie.. ma asteptam sa fie mai „pointed” adica mai ascutita, cel putin in pozele de prezentare mi se parea mai ascutita.

Am avut mare nevoie de o crema exfolianta, de aceea m-am oprit la DM si mi-am luat crema  Bioten (Elmiplant) cu miere si samburi de caise penru ten normal si mixt. Aceste creme se folosesc 1-2 pe saptamana pentru o curatare a pielii de celulele moarte, sebum, machiaj, lasand in urma o fata stralucitoare si fina. Nu contine parabeni.

Crema de dus Tesori d’Oriente flori de lotus si lapte de acacia a devenit preferata mea din toate timpurile, are un miros ceva de nedescris de miere/lotus/exotic… si iti induce o stare de bine, de relaxare. Trebuie sa o incercati!

Deo-sprayul Balea de vanilie mi l-am cumparat pentru ca imi aducea aminte de vremea copilariei, aveam si atunci un spray cu miros de vanilie care imi placea foarte mult. Are un miros dulceag, care imi trezeste amintiri placute..

Colier din margele si lanturi de la Eponge… ce pot sa zic..I’m addicted🙂

Firma SC Professional Supplier SRL mi-a trimis 6 pachete de gene false profesionale Forever Lash Professional Makeup Artist Collection, confectionate 100% din par uman sterilizat. Abia astept maine sa fac un machiaj si sa folosesc aceste gene si sa va prezint aceste frumuseti!! Daca doriti sa ii adaugati pe Facebook ca si prieteni, dati click AICI  iar daca doriti sa comandati gene false AICI.

Sper ca v-a placut acest haul si review-urile produselor; astept parerile, criticile, aprecierile sau intrebarile voastre.

Pupici,

Laura

7 păreri la “Haul/Review de aprilie: Nyx, Forever Lash, etc.

  1. Pingback: Top 10 makeup products under 5 Euros | Makeup Oradea by Laura Bojtor

  2. Sa folosesti cu drag tot ce ti-ai luat

    Cat costa transportul pe cherryculture.com? Poti sa imi dai mai multe detalii, te rog?

Comenteaza

