Machiajul zilei: Bloody Mary

Buna fetelor,

Am realizat pentru o zi de nastere un machiaj putin mai dramatic..cel putin cand vine vorba de rosu, mi se pare ca e o culoare deloc „cuminte”🙂 Insa, dupa parerea mea, lui Ami i-a stat perfect, ea fiind si o fire mai indrazneata, placandu-i sa experimenteze cu culorile si sa se lase pe mana mea >:P

Produse folosite

Pentru ochi:

Pentru fata:

  • Fond de ten L’Oreal Infaillible, nuantele 300 Ambre si 125 Natural Rose
  • NYX Concealer in a Jar, nuanta Light
  • pudra HD Elf
  • Fardul de obraz  Astor – Skinmatch, nuanta 001-Rosy Pink
  • cool bronzer ELF

Pentru buze:

  • creion contur rosu Lady Ann waterproof nr. 2
  • ruj Maxfactor Color Perfection, nuanta 957 Harvest
  • Gloss Joop – rosu intens
Ce parere aveti despre acest machiaj? Va place? L-ati purta?

Daca aveti intrebari sau sugestii…

7 păreri la “Machiajul zilei: Bloody Mary

  1. Machiajul acesta arata foarte bine,mie imi place mult si in curand cred ca o sa-mi fac si eu unul asemanator chiar daca nu asa de reusit ca al tau! Felicitari!

Comenteaza

