Review: Rimmel London – Scandaleyes

Buna fetelor,

Sunt sigura ca multe dintre voi ati auzit de noua mascara scoasa pe piata de Rimmel London care se numeste: Scandaleyes Volume Flash Mascara. L-am castigat si eu printr-un concurs de machiaje jurizat de Mirela Vescan si Rimmel si mi-a fost expediat de cateva zile. Am avut timp sa-l testez si sa-mi formez o parere, dar din pacate nu este una pozitiva.

Capul rimelului este conic, foarte mare, cu peri desi, care pentru ochii mici este un chin absoolut; mazgaleste pielea din jurul genelor, nu incape bine in colturi.. asta e! nu imi place! Mai jos e o poza cu inainte si dupa aplicarea rimelului pe gene.

In schimb pe gene false, acest rimel arata foarte bine, deoarece are de ce sa se prinda acei peri grosi. In cele doua poze de jos se vad genele rimelate, care arata ma bine ca in pozitia nr 2.

Voi ce parere aveti? Ati incercat acest rimel? Ce impresie v-a lasat?

O părere la “Review: Rimmel London – Scandaleyes

Comenteaza

