Review: Produse Complexul Apicol Veceslav Harnaj

Buna fetelor,

Am primit de ceva vreme cateva produse spre testare de la Complex Apicol Veceslav Harnaj despre care va voi spune azi cateva cuvinte.

Pe siteul celor de la  Complexul Apicol Veceslav Harnaj puteti gasi o multime de produse apicole naturale: diferite tipuri de miere, energovitalizante, otet de miere, cosmetice,  lumanari de ceara si logistica pentru apicultura.

Am sa va povestesc prima oara despre produsul meu preferat. Este vorba despre:

Apidermaliv balsam pentru buze

Descriere: Balsamul de buze Apidermaliv este un balsam hranitor cu laptisor de matca, ulei de masline si miere ce repara si rasfata chiar si cele mai uscate si deshidratate buze. Combinatia de 100% ingrediente de origine naturala precum: ceara naturala de albine, laptisorul de matca, uleiul esential de portocale catifeleaza si trateaza buzele afectate de anotimpul rece. Mierea pastreaza pielea buzelor hidratata un timp mai lung in timp ce laptisorul de matca actioneaza impotriva ridurilor. Pielea buzelor este hranita si tratata avand o delicioasa aroma de portocale.

Gramaj: 10ml

Pret: 6,88 RON

Parerea mea: Este produsul meu preferat, are un gust foarte placut de portocale, e usor pe buze si hidrateaza foarte bine, insa nu imi place modul de aplicare, din pacate nu are aplicator, asa ca se aplica cu degetele sau direct din tub.

Apidermin Emulsie

Descriere: emulsie antirid cu laptisor de matca. Laptisorul de matca, este una dintre cele mai puternice substante anti-imbatranire naturale. Laptisorul de matca actioneaza la nivel celular, dupa aplicarea lui pielea devenind catifelata. Substanta activa, “laptisorul de matca”, protejeaza pielea impotriva deshidratarii, fiind in acelasi timp un puternic anti-inflamator. Emulsia Apidermin este o emulsie puternic hidratanta cu actiune antirid ce stimuleaza si hraneste pielea, putand fi folosita atat ca demachiant inaintea lotiunii Apidermin dar ca si ca emulsie hranitoare.

Rasfata: tenurile cu tendinta de ridare, tenurile imbatranite, tenurile terne.

Gramaj: 125ml

Pret: 8,12 RON

Parerea mea: Eu am tenul gras, deci nu am nevoie de emulsii antirid, in schimb, mama mea care a primit acest produs, si are tenul uscat, se declara foarte multumita de el.

Apidermin Lotiune Nutritiva

Descriere: lotiune tonica nutritiva pentru fata cu laptisor de matca si polen. Din cel mai fin si pur polen si laptisor de matca a luat nastere o lotiune tonica si nutritiva. Tonifierea este cel de-al doilea pas al unei tratament corect al tenului pentru inchiderea porilor. Laptisorul de matca si polenul au un continut ridicat de vitamine, si nutrienti; pielea tenului este tonifiata si hidratata, laptisorul de matca intinerind tenurile imbatranite.

Rasfata: toate tipurile de ten.

Gramaj: 125ml

Pret: 7,50 RON

Parerea mea: Dat fiind faptul ca am un ten gras, lotiunea tonica este un „must”, dar eu o prefer pe cea fara alcool, deoarece imi usuca foarte tare pielea. Este adevarat ca alcoolul usuca toti cosii, dar nu imi place senzatia de piele uscata si trasa. Curata si degreseaza foarte bine tenul.

Floramin demachiant

Primul pas catre tenul stralucitor, catifelat si sanatos este demachierea; demachierea cu Floramin demachiant indeparteaza eficient fardurile si hidrateaza pielea tenului obosit sau tern, protejand-o in acelasi timp impotriva imbatranirii. Mierea de salcam ofera stralucire si catifelare tenului transformandu-l in cea mai fina piele datorita proprietatilor de hidratare ale mierii.

Rasfata: tenurile obosite, grase si deshidratate.

Pret: 8,12 RON

Gramaj
: 45g – crema demachianta cu miere de albine
Parerea mea: Un demachiant tip crema densa, foarte placuta pe fata, si foarte hidratanta datorita mierii din compazitie. Singurul inconvenient e ca este intr-un borcanas si nu prea ai cum sa scoti crema.
Voi ce parere aveti despre produsele  Complexului Apicol Veceslav Harnaj ? Le-ati folosit? Mi-ar placea sa citesc un scurt review al persoanei care  a castigat giveawayul organizat de mine impreuna cu Complex Apicol Veceslav Harnaj, sa vad ce parere are ea despre aceste prouse.
Daca va plac aceste produse si vreti sa aflati despre noutatile si giveawayurile organziate de ei, dati like pe site-ul lor de facebook AICI.
Pupici,
Laura

O părere la “Review: Produse Complexul Apicol Veceslav Harnaj

  1. eu chiar nu am folosit niciun produs, dar sunt din ce in ce mai tentata s-o fac dupa cate lucruri bune am auzit despre ele

Comenteaza

