How to: Cum sa furi munca altora!

Uite asa:

„Doamna” sau „domnisoara” „makeup artist profesional” este intr-atat de profesionala incat lasa pe altele ca mine sa faca munca ei, sa lucrez eu la machiaje, sa fac eu pozele, iar ea sa ia laurii pentru munca mea.

Este vorba de contul de Facebook Profesional Machiaj  care imi publica pozele mele, cu mine si munca mea pe pagina ei, sugerand ca ar fi facute de ea.

Uitati-va cu cata nesimtire imi fura pozele si machiajele facute de mine.  Sa iti faci nume si clientela pe spatele MEU si munca MEA!! Am dat report photo, am denuntat-o la facebook… atceva?

Ce spuneti de Profesional Machiaj ????? Nu e asta nesimtire ordinara? Ce ar mai trebui sa fac?

6 păreri la “How to: Cum sa furi munca altora!

  1. Este foarte neplacut sa vezi ca ti se fura munca si ca altii trag foloasele. E bine ca i-ai atras atentia, iar daca are bun simt le va sterge. Exact asa experienta neplacuta are instructoarea mea de aerobic. Toate casetele ei de aerobic, care sunt omologate si inregistrate in Registrul Cinematografiei, i-au fost piratate si puse de unii pe youtube, care nu stiu daca au vreun beneficiu, dar stiu sigur ca ea sta cu casetele nevandute.

  2. E nasol ca tot ea primeste publicitate in urma acestui articol…pentru ca toti vor intra de curiozitate sa vada despre cine este vorba!;((

Comenteaza

