Sa inceapa testarea Ivatherm!

Buna fetelor,

Am aplicat si eu la campania organizata de Trender si Ivatherm si am fost selectata ca trenderita pentru testarea produselor Ivatherm impreuna cu o persoana draga mie. Am ales-o pe mama mea cu care vom testa urmatorele produse:

Incepand cu saptamana care vine, va voi prezenta fiecare produs in parte, swatchuri, poze si parerile noastre referitoare la aceste produse.

Aveti preferinte cu ce produs sa testam si despre care sa scriu prima oara ?

Pupici,

Laura

Comenteaza

