Guest Post: Vichy Normaderm – parerea castigatoarelor

Buna fetelor,

Castigatoarele concursului Vichy Normaderm ne-au impartasit parerile si experientele lor despre crema Normaderm castigate. Iata parerile:

1. Geta Alexiu

Am inceput sa folosesc crema Vichy Normaderm imediat ce am primit-o. Nu stiu cum s-au aranjat lucrurile, dar chiar cu o zi inainte s-o primesc mi-a aparut o iritatie pe fata, asa ca nici nu se putea un moment mai bun pentru testare: iritatia a disparut dupa 3 zile de utilizare, crema hidrateaza foarte bine, tenul meu a capatat un aspect mai luminos si am vazut ca nu mi-au mai aparut punctele negre. Problema mea cu petele maronii nu s-a rezolvat complet, dar vad deja o atenuare a acestora. Voi folosi crema in continuare si sper sa-mi dispara total. Multumesc pentru ca am ocazia s-o testez si sa-mi rezolv problemele.
2. Cristina Nistor
tin sa va anunt ca am primit crema pe care am castigat-o la concursul Normadrem deocamdata pot sa va spun doar atat :are o textura si un parfum super,se absoarbe imediat in piele si iti da o sezatie foarte placuta de catifelare si hidratare a tenului.Pt efectele ce apar dupa folosirea mai indelungata o sa va tin la curent.Pusi la toata lumea!
 3. Stefania Petcu
Buna!!!Mi-am gasit putin timp liber si am vrut sa vorbesc despre crema de la Vichy Normaderm pe care am castigat-o acum cateva saptamaniJ Chiar voiam sa o incerc, citisem atat de de multe despre ea incat am fost tare curioasa.Am fost  fericita ca am castigat si inca din ziua cand a venit curierul si mi-a adus-o am inceput s-o folosesc zilnic.Are un gramaj de 30 ml, nu foarte mare, dar  cantitatea e suficienta pentru mai mult de o luna, nu trebuie aplicata prea multa, imi place pentru ca are un miros placut, o textura cremoasa si usoara, iar pentru tenul meu  gras este  potrivita, nu ingrasa pielea si o lasa foarte catifelata, am probleme cu punctele negre si pot spune ca nu mai sunt atat de accentuate ca inainte dupa ce am folosit aceasta crema.Mi se pare ca tenul meu este mai luminos si mai curat, chiar se vede ca este mult mai hidratat, iar dupa ce o folosesc dispare senzatia de piele uscata.Iti multumesc  pentru ca mi-ai dat  ocazia sa incerc acest produs, pielea mea se simte rasfatata!
Mi-ar fi placut sa aud parerile si celorlalte 3 castigatoare, sper sa o faca cat de curand…
Voi ati incercat-o? Ce parere aveti?
Pupici
Laura

O părere la “Guest Post: Vichy Normaderm – parerea castigatoarelor

  1. parerea mea despre crema e ca se absoarbe rapid in piele excelenta pentru tenul gras minimizeaza porii dar nu de tot cred ca nici o crema nu face asta problema luciului in zona T nu se rezolva cosurile au disparut o parte din ele in rest nu stiu ce sa zic deocamdata nu am alte rezultate dar am sa revin

Comenteaza

