Review: FDT Joviale – Ivatherm

Buna fetelor,

Asa cum mi-ati cerut, dintre toate bunatatile primite de la Ivatherm si Trender, prima oara am testat fondul de ten Joviale pentru ten sensibil, despre care am auzit numai lucruri minunate.

Descrierea oficiala:

Fondul de ten JOVIALE (SPF 15) asigura un machiaj natural, cu acoperire impecabila si efect satinat al pielii. Realizeaza un machiaj de lunga durata. Formula JOVIALE este bogata in ingredienti activi hidratanti, fara parabeni si fara parfum, cu pigmenti 100% minerali. Este excelent tolerat chiar si de tenul foarte sensibil. Protejeaza tenul de poluarea din atmosfera, schimbarile bruste de temperatura, deshidratare si de efectul extrem de nociv al ultravioletelor.

Vine ambalat intr-o sticluta de 30 ml cu pompa in 4 nuante. Consistenta fondului de ten este mai degraba ca un mousse, o crema pufoasa, nicidecum lichid cum scrie in descriere. Eu mi-am ales nuanta 2, care se potriveste tenurilor deschise spre mediu.

Ceea ce imi place mult la acest FDT este ca are factor de protectie UV e imbogatit cu vitamine (E, B5) si cu un ingredient (alfabisabolol) care ajuta la calmarea iritatiilor pielii si e antiinflamator. Foarte important: nu are parfum, parabeni si este un FDT mineral!

Joviale, pentru tenul meu gras (foarte lucios), este bun, dar nu il matifiaza, acoperirea este satinata. Eu trebuie sa folosesc si pudra matifianta pentru a inlatura acel luciu pe care il destest (parte buna in asta e ca nu fac riduri🙂 )! Reaplic pudra in caz de nevoie, dupa 3-4 ore in cazul tenului meu. In poza de mai jos se vad foarte clar pasii:

1 – tenul proaspat curatat, lucios, cu imperfectiuni, acnee (please don’t judge, i know it’s awful);

2 – tenul acoperit cu FDT Joviale, fara pudra – tenul ramane usor lucios, dar natural si uniform ca si culoare;

3 – tenul acoperit cu FDT Joviale + pudra matifianta – tenul capata un aspect mat.

Cum l-am aplicat?

  • am spalat fata cu un gel/scrub pentru exfoliere;
  • am sprayat cu apa termala Ivatherm;
  • am aplicat Crema pentru ten gras cu tendinta acneica Ivatherm ca si tratament si baza;
  • cu o pensula stippling am aplicat FDT Joviale pe toata suprafata fetei, in miscari circulare, incepand cu zonele cele mai largi ale fetei (obraji, frunte, barbie) am continuat cu zonele mai mici (nas, tample, gura, urechi) si am terminat cu zona gatului si decolteului;
  • am setat totul cu o pudra matifianta.

Acoperirea este medie si a vrut sa va arat acest lucru. Mi s-a luat sange in careva zi iar asistenta „priceputa” m-a lasat cu vena sparta…

1. Consistenta tip crema/mousse a fondului de ten Joviale

2. Vanataia

3. Vanataia cu FDT intins deasupra

Imi place acest FDT (il pun pe acelasi loc cu Vichy Liftactiv), il voi folosi in continuare si il recomand cu foarte mare caldura tuturor tenurilor, persoanelor care doresc un FDT rezistent, cu o culoare frumoasa si ingrediente „sanatoase”.

Nota mea este: 8/10

Voi l-ati incercat (ce nota ii dati?) sau ati dori sa il incercati?

Pupici,

Laura

4 păreri la “Review: FDT Joviale – Ivatherm

  1. Pingback: May 2013 favorites | Makeup Oradea by Laura Bojtor

  2. Pingback: Favoritele lunii MAI | Machiaj Oradea

  3. Pingback: Guest post: Mama despre produsele Ivatherm « Machiaj Oradea

Comenteaza

