Guest post: Mama despre produsele Ivatherm

Buna fetelor,

In cadrul campaniei Ivatherm organziat de Trender – „Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta” am ales-o pe mama mea cu care sa impart cateva din produsele Ivatherm:

1. Apa termala Herculane Ivatherm o folosim amandoua, pentru o reimprospatare pe parcursul zilei, pentru calmarea si hidratarea pielii dupa epilare, eu si pentru a-mi calma pielea dupa solar  si ca baza inainte de fondul de ten Joviale.

Descrierea oficiala

Calmeaza si decongestioneaza pielea sensibila. Apa termala Herculane din produsele Ivatherm provine dintr-un izvor termo-salin, Hercules I, colectarea avand loc la iesirea din stanca. Ea izvoraste de la 2000 m adancime, prin peretii de roca ai muntelui, intr-o zona nepoluata, fara industrie.

Indicatii:
» Piele sensibila si reactiva, piele imbatranita
» Eritem solar
» Reactii alergice
» Acnee, eczeme, prurit, urticarie la cald sau frig
» Dermatoze inflamatorii
» Dupa epilare, dupa demachiere, dupa ras

Compozitie si proprietati: este bogata in minerale si oligoelemente indispensabile ( Fe, Cu, Zn, Ca, Al, Mg). Are o mineralitate medie ( 2500 mg/l ). Are puternice proprietati antiinflamatorii, precum si proprietati cicatrizante si antiradicalare.

Ceea ce ne-ar fi placut si mai mult sa fi fost mai eco-friendly, si sa nu vina int-un recipient sub presiune, ci eventual intr-o sticluta cu pompita..

Nota mea este: 8.5/10

Nota mamei mele este: 9/10

2. Crema antirid si anticearcan, contur de ochi – produsele antirid Ivatherm aplica stiinta secolului 21: formula exclusiva, novatoare, cu rezultate vizibile si imediate. Se propune un veritabil program restructurant, regenerant si antioxidant al pielii, reducand si prevenind atat ridurile de expresie, cat si pe cele profunde. Este indicata pentru toate tipurile de piele, chiar si cea mai sensibila.Trateaza zona din jurul ochilor cu cearcane si riduri superficiale si profunde.

Mama mea este foarte multumita de aceasta crema de ochi, ii place textura cremoasa care se absoarbe rapid, lasand pielea elastica si neteda inca de la prima aplicare, plus ca e nevoie de foarte putin produs iar borcanasul o va tine mult timp de acum inainte. Evident am incercat si eu crema de ochi, chiar daca nu ma confrunt cu riduri sau cearcane (lucky me!) si astfel si eu mi-am format o parere despre aceasta crema.

Am fotografiat conturul ochilor INAINTE de tratamentul cu crema pentru ochi, iar intr-o postare urmatoare va voi arata si DUPA, daca exista modificari.

Nota mea este: 9/10

Nota mamei mele este: 10/10

3. Sprayul de protectie solara 50+ o folosim in comun: eu, mama si Victor, baietelul meu de 1 an jumatate🙂 O astfel de crema pentru soare ar trebui sa detinem fiecare dintre noi, cele care au o piele deschisa la culoare, cele care nu doresc sa se arda, cele care o folosesc doar pentru fata sau cele care au copii si doresc sa le protejeze pielicica fina si sensibila de razele nocive ale soarelui.

Trebuie sa fi observat pana acum ca soarele nu mai este ce a fost in copilaria noastra, a devenit mult mai agresiv, nociv si puternic. Se poate ca solarul sa fie mult mai sanatos in vremurile astea; orice ati alege, expuneti-va cu moderatie in intervalele orare recomandate (intre 8-11 si dupa ora 17), asta ca sa nu aveti neplaceri: arsuri, disconfort, aspectul unei rosii:)) sau in cel mai rau caz – cancer de piele.

Descrierea oficiala:

Asigura protectie solara maxima, imediata si pe termen lung a pielii sensibile expuse actiunii nocive a radiatiilor solare. Protejeaza celulele pielii de efectele mutagene ale radiatiilor UV. Se adreseaza protectiei ridicate a pielii copiilor.

Un mare plus pentru noi il reprezinta ca nu are parfum, deci nu e iritant sau alergic, si ca e rezistent la apa si transpiratie.

Nota mea este: 10/10

Nota mamei mele este: 10/10

Despre fondul de ten Joviale de la Ivatherm am scris saptamana trecuta AICI.

Pupici,

Laura

3 păreri la “Guest post: Mama despre produsele Ivatherm

  1. Felicitari mamei tale pentruca vrea sa scrie.
    Eu folosesc Apa Termala de cand a aparut.Este cea mai bogata apa in minerale dintre toate apele existente .Fondul de ten Joviale il foloseste fiica-mea cu rezultate foarte bune

Comenteaza

