Machiajul zilei: machiaj de intinerire

Buna fetelor,

In weekendul trecut am machiat-o pe matusa mea, care a mers la intalnirea de x ani de la terminarea liceului.

Ea nu este genul care se machiaza, sau mai degraba genul care se machiaza minimal, asa ca s-a gandit ca macar asa la ocazii de genul acesta sa o machiez eu.

Am facut si poza inainte-dupa, ca sa vedem schimbarea:

Totusi am primit si cateva restrictii privind machiajul: sa nu fie colorat, sa nu fie prea strident sa fie ceva natural si finut si evident fara gene false :)) M-am si conformat, cu toate ca..genele false dadeau un efect si mai WOW.. dar asta e, mai trebuie sa respecti si dorintele clientelor..

Am aranjat tot ce s-a putut aranja: sprancene putin de tot pensate, tunse si vopsite, i-am aranjat parul si am facut un machiaj corector – pete rosii si maro cearcane si riduri.

Asa ceva a iesit:

Pentru ochi am folosit culorile: auriu in doua nuante, bej sidefat, maro in doua nuante si negru, pe fata am aplicat corector verde si in nuanta pielii, fond de ten, pudra libera si blush trandafiriu, iar pe buze un contur si ruj rezistent aramiu.

Sper ca va place rezultatul, mie personal imi place la nebunie cum a iesit.

As avea o rugaminte – va rog sa raspundeti chestionarului de mai jos, pentru a-mi face o parere personala.

Multumesc si pupici,

Laura

7 păreri la “Machiajul zilei: machiaj de intinerire

  1. Multumesc fetelor pentru apeciere :*
    Varsta matusii mele este de 48 ani, de aceea m-am bucurat enorm sa vad ca unele i-ati dat si „in jur de 30” 🙂 dar majoritatea a votat in jur de 40, deci vreo 8 ani am intinerit-o.
    Pupici!!!

  2. Super-transformare.Daca nu scriai ca este aceeasi persoana, nu cred ca mi-as fi dat seama.Matusa ta ar trebui sa dea mai multa atentie felului cum arata,pentruca dupa machiaj arata foarte bine .

Comenteaza

