Review: geluri de dus apicosmetice

Buna fetelor,

Long time, no see.. Ce sa fac..a venit vara si petrec si eu mai mult timp pe afara cu piciuletele :)) Asa ca, dat fiind faptul ca e canicula, va voi prezenta niste produse care mai domolesc caldura asta.

Cei de la Complex Apicol Veceslav Harnaj au fost asa de draguti si m-au inclus in grupul norocoaselor care pot incerca pentru prima oara gelurile lor de dus apicosmetice.

Ce-i drept, le-am primit de ceva vreme, am avut timp destul sa le incerc, iar acum va las cu o scurta descriere si o parere sincera.

Mi-am ales:

1. Gelul de dus Floramin – piele intens hidratata – reuneste hidratarea profunda a mierii cu proprietatile hranitoare ale extractului de portocale si uleiului de migdale dulci. Mierea de salcam ajunge in straturile indepartate ale epidermei revitalizand si catifeland pielea. Bogat in nutrienti dar si atinoxidanti, uleiul de migdale dulci constituie un tratament pentru pielea uscata, redand stralucirea naturala a pielii, lasand-o hidratata imediat dupa dus, mierea sigiland hidratarea in interiorul pielii.

Contine:

  • miere de salcam
  • propolis
  • extract de portocale
  • ulei de migdale dulci
  • vitaminele B, A si E

Nu contine:

  • coloranti
  • conservanti
  • parabeni

2. Gel de dus Apidermaliv – piele profund alintata – rasfata delicat pielea datorita combinatiei de ulei de masline, unt de shea si laptisor de matca. Uleiul de masline hraneste in profunzime pielea mentinand-o supla si elastica, im timp ce untul de shea repara pielea ranita si intensifica circulatia. Laptisorul de matca, untul de shea si uleiul de masline sunt un rasfat regal pentru pielea corpului.

Contine:

  • laptisor de matca
  • propolis
  • ulei de masline
  • unt shea

Nu contine:

  • coloranti
  • conservanti
  • parabeni

Ca prima impresie (nu stiu daca e negativa sau pozitiva) este ca acest gel de dus  nu face spuma, este mai degraba ca si cum te-ai spala cu o crema hidratanta. Mie persoanal parca imi place sa faca spuma, dar sotul meu e foarte incantat de acest aspect🙂

Ma asteptam, sincer, ca mirosul sa fie mai placut, daca tot este cu adaos de parfum (vezi ingrediente), sa aiba un miros dulce ca de miere, im schimb eu aseaman mirosul cu cel de tinctura de propolis.. Pentru mine asta e un mare minus. Culoarea gelului este precum ambalajul, un gel galbui iar celalalt portocaliu.

Din aceasta gama mai fac parte alte doua geluri de dus: Floral si Apidermin.

Pielea dupa dus devine fina, hidratata, elastica, datorita bunatatilor incluse: miere, laptisor de matca si diverse uleiuri. Un mare bulina rosie le dau pentru ca nu au fost testate pe animale si exceptand parfumul, ingredientele sunt naturale.

Preferatul meu dintre cele doua geluri de dus este Apidermaliv, care parca este cel mai compatibil cu pielea mea, o lasa super hidratata si fina, iar mirosul imi place mai mult.

Cantitate: 250ml

Pret: 12 lei

Nota mea: 8/10

Cumparati de aicihttp://magazin.complex-apicol.ro/

Il recomand?: Da

Voi ati incercat produsele de la ei? Cum vi se par? Sau…le-ati incerca?

Pupici,

Laura

2 păreri la “Review: geluri de dus apicosmetice

  1. ma bucur pentru tine ,sunt produse de calitate si care isi merita fiecare banut am tot citit la fete pe blogul lor despre aceste minunate produse ,eu nu leam incercat inca dar mias dori sa am ocazia sa vad pe propria mea piele daca persit parfumul.

Comenteaza

