Inspired by: Kim Kardashian (makeover)

Buna fetelor,

Nu cred ca mai exista cineva sa nu fi auzit de Kim Kardashian! E o vedeta de Hollywood, o diva, cunoscuta pentru posteriorul impozant :)) si de asemenea pentru frumusetea ei, nu neaparat naturala..dar cea realizata prin machiaj😀

Makeup artistul ei Mario Dedivanovic ii realizeaza niste machiaje superbe, reprezentative divei. Sincer nu am vazut-o niciodata cu machiaje colorate, ci dar cu smokey eye-uri cu negru, maro, sau tonuri de bej si gri. Buzele sunt roz/nude sau rosu aprins. Semnatura ei si al MUA-lui ei este luminozitatea de sub ochi si deasupra buzei superioare. Iata cateva poze cu ea:

Zilele trecute am avut o clienta foarte draguta care mi-a adus vreo 4 poze cu ea si machiajele ei si m-a rugat sa ii fac si ei un machiaj de genul. Aceasta este poza  cu Denisa, inainte-dupa si o poza comparativa cu machiajul divei:

Pentru ochi am folosit culorile: negru, maro deschis si auriu; tus gel negru, gene false.

Pentru fata am folosit FDT Joviale de la Ivatherm, anticearcan, blush caramiziu, iluminator auriu, pudra HD.

Pentru buze am folosit: ruj roz mat si un gloss roz deschis sidefat. Se poate ca rujul sa para mai inchis, insa a fost mai deschis la culoare decat in poze.

Mie imi place foarte tare cum a iesit, voua?

2 păreri la “Inspired by: Kim Kardashian (makeover)

Comenteaza

