Haul: Bijoux :)

Buna fetelor,

Am adunat o gramada de produse in sectiunea HAUL.. si azi o sa postez toate bijuteriile ce mi le-am cumparat in ultima vreme.. Sper sa nu uit ceva pe dinafara..

1. cercei H&M

2. Inel H&M

3. Cercei MOA

4. Cercei Justins

5. cercei MOA

6. Bratara handmade cu amulete :X

7. cercei handmade – turcoaz

8. Medalion din sticla de Murano

9. inel handmade – vintage flower

Asadar……. astea sunt micile mele bijuterii cumparate recent. Mie imi plac la nebunie, voua? Care va place cel mai mult?

Pupici,

Laura

O părere la “Haul: Bijoux :)

Comenteaza

