Haul: Lacuri de unghii

Buna fetelor,

Am adunat o gramada de lacuri de unghii in ultima vreme, cu toate ca eu raman fidela a maxim 2-3 culori.. anyway, nu ma pot abtine🙂 Asa ca, azi o sa postez toate lacurile de unghii ce mi le-am cumparat in ultima vreme..

1. O gramada de lacuri Orkide, Golden Rose si Charm Limit (crackle), pentru ca sunt foarte ieftine, si peste o baza vor tine foarte mult pe unghii.

2. Lacuri Flormar: unul Supermatte nuanta M124 – e o nuanta nude (m-a tinut 7 zile pe unghii!!!!!) si unul Supershine Miracle colors – nuanta U33 – care isi schimba culoarea in albastru, mov si verde. Aceste doua lacuri sunt preferatele mele!

3. Lac Farmasi nuanta 74 – culoare violet cu sclipici in el

Asa cum v-am spus si mai sus, nu sunt cel mai mare fan al lacurilor de unghii, folosesc doar cateva nuante, sau luciu transparent..dar imi place mult sa le cumpar :))) in speranta ca le voi folosi pe viitor🙂

Voua care lac va place cel mai mult?

Pupici,

Laura

2 păreri la “Haul: Lacuri de unghii

  1. Pingback: Top 10 makeup products under 5 Euros | Makeup Oradea by Laura Bojtor

Comenteaza

