Machiajul weekendului (4)

Salutare fete frumoase🙂

Weekendul trecut am avut un singur machiaj de realizat, o nasa draguta, Adriana, care s-a lasat pe mana mea, asa ca am machiat-o cum am putut eu mai bine. Avem si poza inainte-dupa, niste poze cu machiajul ochilor si buzelor in detaliu si la final, un mic sondaj sa vad cat de tare vi-a placut transformarea.

Machiajul ochilor a fost realizat in culorile bej, argintiu, rosu, negru + gene false tip banda.

Daca aveti intrebari sau sugestii, puteti sa mi le scrieti intr-un comentariu, pe facebook sau pe email.

Pupici❤

Laura

2 păreri la “Machiajul weekendului (4)

Comenteaza

