Machiajele weekendului (5)

Buna fetelor!

Asa cum v-am obisnuit in ultima perioada, am tot postat machiajele pe care le-am realizat peste weeend, si nici azi nu va fi altfel. Am realizat doua machiaje, ambele de ocazie, cu obisnuitele poze inainte-dupa. Sper sa va placa  la fel de mult cum mi-au placut si mie.

1. Machiaj de ocazie in ROSU, cu gene false

2. Machiaj de ocazie in ALBASTRU, fara gene false

Care e preferatul vostru?

Pupici

Laura

2 păreri la “Machiajele weekendului (5)

Comenteaza

